
Ανταποκρινόμαστε στις προκλήσεις – Προσαρμοζόμαστε τις Αλλαγές
Ad Hoc έρευνες αγοράς
1) Ποσοτικές έρευνες μέσω
- Προσωπικών συνεντεύξεων
- Διαδικτύου
- Τηλεφωνικών συνεντεύξεων
2) Ποιοτικές έρευνες μέσω
- Σε βάθος συνεντεύξεων
- Ομαδικών συζητήσεων
Συμμετοχικές ποσοτικές έρευνες (έρευνες με περισσότερους από έναν πελάτες)
1) Αξιολόγηση της Εταιρικής Εικόνας των Φαρμακευτικών Εταιριών (από το 1998)
- Γιατροί
- Φαρμακοποιοί (Νοσοκομειακοί και Ιδιώτες) – (Hospital & Retail)
- Κοινό
2) Παρακολούθηση απόδοσης Βιολογικών Παραγόντων και JAKis σε διάφορες ενδείξεις (από το 2020)
- Γιατροί
3) Ψηφιακή επικοινωνία Φαρμακευτικών Εταιριών (από το 2020)
- Γιατροί
4) Consubus: έρευνα στο Κοινό αποκλειστικά για θέματα Υγείας (από το 2000)
Σε Ad Hoc και Συμμετοχική βάση
1) Εφαρμογές έρευνας αγοράς (ενδεικτικά)
- Παρακολούθηση επίδοσης νέων/ ώριμων προϊόντων
– Παρακολούθηση μεριδίων αγοράς (σε μηνιαία, τριμηνιαία, εξαμηνίαια και ετήσια βάση)
– Παρακολούθηση Βασικών Δεικτών Απόδοσης (KPIs)
– Στοιχεία από φακέλους ασθενών
– Δεδομένα «πραγματικού κόσμου» - Εκτίμηση μεγέθους αγοράς με τη μεθοδολογία που έχουμε αναπτύξει
- Προσδιορισμός Κοινών – Στόχων
2) Εργαλεία
- Βαθμός Πιστότητας
- Τυπολογίες κοινών-στόχων
- “Brand Equity”
- Βαθμός υιοθέτησης νέων προϊόντων
- Προσδιορισμός «κρυφών» κινήτρων συνταγογράφησης/ αξιολόγησης
3) Έρευνα σε Ασθενείς για συγκεκριμένες παθήσεις (ενδεικτικά)
- Διαβήτης
- Ρευματοειδής Αρθρίτιδα
- Πολλαπλή Σκλήρυνση
4) Έρευνα στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
- Μερίδιο δημοσιότητας
- Ανάλυση περιεχομένου (τόνος, συναίσθημα)
- Δείκτης δημοφιλίας

Ανταποκρινόμαστε στις προκλήσεις – Προσαρμοζόμαστε τις Αλλαγές
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
Ad Hoc έρευνες αγοράς
1) Ποσοτικές έρευνες μέσω
- Προσωπικών συνεντεύξεων
- Διαδικτύου
- Τηλεφωνικών συνεντεύξεων
2) Ποιοτικές έρευνες μέσω
- Σε βάθος συνεντεύξεων
- Ομαδικών συζητήσεων
Συμμετοχικές ποσοτικές έρευνες (έρευνες με περισσότερους από έναν πελάτες)
1) Αξιολόγηση της Εταιρικής Εικόνας των Φαρμακευτικών Εταιριών (από το 1998)
- Γιατροί
- Φαρμακοποιοί (Νοσοκομειακοί και Ιδιώτες) – (Hospital & Retail)
- Κοινό
2) Παρακολούθηση απόδοσης Βιολογικών Παραγόντων και JAKis σε διάφορες ενδείξεις (από το 2020)
- Γιατροί
3) Ψηφιακή επικοινωνία Φαρμακευτικών Εταιριών (από το 2020)
- Γιατροί
4) Consubus: έρευνα στο Κοινό αποκλειστικά για θέματα Υγείας (από το 2000)
Σε Ad Hoc και Συμμετοχική βάση
1) Εφαρμογές έρευνας αγοράς (ενδεικτικά)
- Παρακολούθηση επίδοσης νέων/ ώριμων προϊόντων
– Παρακολούθηση μεριδίων αγοράς (σε μηνιαία, τριμηνιαία, εξαμηνίαια και ετήσια βάση)
– Παρακολούθηση Βασικών Δεικτών Απόδοσης (KPIs)
– Στοιχεία από φακέλους ασθενών
– Δεδομένα «πραγματικού κόσμου» - Εκτίμηση μεγέθους αγοράς με τη μεθοδολογία που έχουμε αναπτύξει
- Προσδιορισμός Κοινών – Στόχων
2) Εργαλεία
- Βαθμός Πιστότητας
- Τυπολογίες κοινών-στόχων
- “Brand Equity”
- Βαθμός υιοθέτησης νέων προϊόντων
- Προσδιορισμός «κρυφών» κινήτρων συνταγογράφησης/ αξιολόγησης
3) Έρευνα σε Ασθενείς για συγκεκριμένες παθήσεις (ενδεικτικά)
- Διαβήτης
- Ρευματοειδής Αρθρίτιδα
- Πολλαπλή Σκλήρυνση
4) Έρευνα στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
- Μερίδιο δημοσιότητας
- Ανάλυση περιεχομένου (τόνος, συναίσθημα)
- Δείκτης δημοφιλίας
Ad Hoc έρευνες αγοράς
1) Ποσοτικές έρευνες μέσω
- Προσωπικών συνεντεύξεων
- Διαδικτύου
- Τηλεφωνικών συνεντεύξεων
2) Ποιοτικές έρευνες μέσω
- Σε βάθος συνεντεύξεων
- Ομαδικών συζητήσεων
Συμμετοχικές ποσοτικές έρευνες (έρευνες με περισσότερους από έναν πελάτες)
1) Αξιολόγηση της Εταιρικής Εικόνας των Φαρμακευτικών Εταιριών (από το 1998)
- Γιατροί
- Φαρμακοποιοί (Νοσοκομειακοί και Ιδιώτες) – (Hospital & Retail)
- Κοινό
2) Παρακολούθηση απόδοσης Βιολογικών Παραγόντων και JAKis σε διάφορες ενδείξεις (από το 2020)
- Γιατροί
3) Ψηφιακή επικοινωνία Φαρμακευτικών Εταιριών (από το 2020)
- Γιατροί
4) ConsuBus: έρευνα στο Κοινό αποκλειστικά για θέματα Υγείας (από το 2000)
ΤΟΜΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣ & ΚΟΙΝΑ ΣΤΟΧΟΙ
Τομείς Αγοράς (ενδεικτικά)
- Συνταγογραφούμενα σκευάσματα
- Μη συνταγογραφούμενα σκευάσματα
- Εμβόλια
- Ιατροτεχνολογικά προιόντα
- Ενέσιμα προϊόντα αισθητικής κοσμετολογίας
- Διαγνωστικά
- Προϊόντα προσωπικής υγιεινής
- Καλλυντικά/ Δερμοκαλλυντικά
- Κτηνιατρικά προϊόντα
- Παιδικές τροφές/ Βρεφικές φόρμουλες
Κοινά στόχοι
- Γιατροί
- Φαρμακοποιοί
- Τελικοί χρήστες/ Ασθενείς
- Φροντιστές
- Κοινό
- Νοσηλευτές
- Φαρμακαποθήκες

Ανταποκρινόμαστε στις προκλήσεις – Προσαρμοζόμαστε τις Αλλαγές

Ανταποκρινόμαστε στις προκλήσεις – Προσαρμοζόμαστε τις Αλλαγές
ΤΟΜΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣ & ΚΟΙΝΑ ΣΤΟΧΟΙ
Τομείς Αγοράς (ενδεικτικά)
- Συνταγογραφούμενα σκευάσματα
- Μη συνταγογραφούμενα σκευάσματα
- Εμβόλια
- Ιατροτεχνολογικά προιόντα
- Ενέσιμα προϊόντα αισθητικής κοσμετολογίας
- Διαγνωστικά
- Προϊόντα προσωπικής υγιεινής
- Καλλυντικά/ Δερμοκαλλυντικά
- Κτηνιατρικά προϊόντα
- Παιδικές τροφές/ Βρεφικές φόρμουλες
Κοινά στόχοι
- Γιατροί
- Φαρμακοποιοί
- Τελικοί χρήστες/ Ασθενείς
- Φροντιστές
- Κοινό
- Νοσηλευτές
- Φαρμακαποθήκες